Om ossLogga in
För inköpareAnvändarnas egna ordFör leverantörerPublicerade upphandlingarOm oss

Pelle Hurtig på Vaner AB

Användarintervju
August 27, 2025
Accurator har förenklat hela inköpsprocessen, från första förfrågan till färdigt avtal. Med leverantörsregister, kreditupplysning och all historik samlad på ett ställe sparar vi många timmar varje månad och får ett smidigare samarbete i projekten.

Vilka funktioner i Accurator är mest värdefulla för ert inköpsarbete?

Leverantörsregistret med kreditupplysning direkt i programmet är otroligt smidigt. Att dessutom kunna skicka ut förfrågningar och kompletteringar på bara några klick gör att allt går mycket snabbare och enklare.

Vad anser ni är den största fördelen med att använda Accurator?

Tidsbesparingen märks i hela kedjan från första förfrågan till färdigt avtal. Enkelheten att lägga upp UE-poster, skicka FU och ha all historik samlad på ett ställe är guld värt. Vi sparar många timmar varje månad, även om jag inte räknat exakt hur många.

Hur skulle du beskriva upplevelsen av att använda Accurator bland dina kollegor?

Vi är bara två som jobbar aktivt i programmet, men båda är överens. Det är enkelt att använda och vi är väldigt nöjda.

Vad var det som fick ert företag att välja Accurator framför andra alternativ?

Jag fastnade direkt för upplägget vid första presentationen. Vi har faktiskt aldrig ens jämfört med andra alternativ, om det ens finns några.

Till vem skulle du rekommendera Accurator, och varför?


Till alla som har en kalkylator som sitter på heltid och räknar på projekt.

Hur har ni upplevt Accurators support, inklusive utbildningar och feedback?

Väldigt snabb och alltid lyhörda för förbättringar.

Team-Accurator
Dela
Välj redskapet som garanterar smidigare upphandlingar

Testa Accurator redan idag – boka tid med en av våra experter.

Boka möte